»Podpiramo ga zato, ker vemo, da bo delal v korist gledališča. Če pa ustanovitelj in financer gledališča nastavi svojega človeka, ki bo deloval po ukazih, potem se lahko bojimo za prihodnost našega gledališča.«
»Nas zanima gledališče. Vanj letno vložimo 1,8 milijona evrov. Od začetka mojega prvega mandata smo sredstva za gledališče povečali za 52 odstotkov in zanima nas samo to, da gledališče finančno dobro posluje, da so zaposleni zadovoljni, da direktor dobro opravlja svoje delo in da so obiskovalci gledališča zadovoljni s programom ter celotno izvedbo.«
»Roman je že v sebi zelo večplasten. Pogosto je navajan kot mladinski ali fantazijski roman in v Rushdiejevem posebnem jeziku pripovedovanja postane to tudi zgodba o naši resničnosti, svobodi misli in svobodi govora.«
»Kot je v zgodbi zapisal Rushdie, si je Harun predstavljal očeta kot neke vrste žonglerja, ki vedno pove zgodbo do konca in nikoli ne naredi napake. Tako tudi igralci v tej predstavi žonglirajo z besedilom, petjem, gibanjem in lutkami.«
»Tisti, ki živijo v svetlobi, so naredili tako, da sonce sije samo na njihovo stran, in tako je logično, da se prej ali slej pojavi nezadovoljstvo tistih na drugi strani, kjer je ves čas tema. Nastane problem, kakršnih imamo v današnjem svetu veliko, ko so eni na temni in drugi na svetli strani, vmes pa je zid moči, ki je že načet.«
»Ko smo začenjali, je francoski producent, s katerim smo sodelovali v pripravah, povedal, da tam kviz poteka že sedmo leto. Seveda si niti v sanjah nisem mislil, da se to lahko zgodi tudi pri nas.«
»Kot sem rekel, vprašanja niso pretežka. Če znam doma, bom tudi tam kaj povedal. Slovenci smo križankarji, tudi to je pomemben dejavnik, in pa kviz ni pretenciozen. Slovenci pa imamo to radi. Živeti mirno, skromno, brez velikih pretresov.«